=_kLik2 atas ni_=

::TAUKE BLOG::

My Photo
Labuan F.T, Malaysia
*** Labuan.23years old.Optometry student.UIA Kuantan.Herbalife Distibutor.wink;) ***

Followers

~Let's start counting~

Saturday, January 15, 2011

Tambang Penerbangan ke Sabah dan Sarawak hanya RM59.00!!!

Scha Alyahya-Pramugari Firefly(AwanDania)

Hot Hot Hot! Sangat Panas. Bukan pasal seksi meksi,bukan pasal gossip gossip artis. Tapi ni paling panas kalau korang takrebut peluang ni!! Tambang penerbangan ke Sabah dan Sarawak hanyalah RM59!! WWwoooowwww!!!

[CUT!!]

Amacam? Boleh jadi tukang promote tak? Mana tau boleh kerja part time macam ni masa cuti sem 5 bulan nanti? kwang3x..jatuh matket i u olls ni tau!

Tapi ni berita yang benar yang benar2 sebenarnya BENAR! Weh,aku balik Sabah dari KL selalu melabur RM200 laa paling kurang untuk balik tau..Sekarang offer RM59 tu..hiks..Dan dengan bangganya nak gitau juga laa aku dah ada tiket dah pun untuk balik. Di kala kawan-kawan lain dah garu2 kepala:

"weh,tiket habis daa wehhh!!Zai ko dah beli tiket blum??"

respon aku,wehehehe..aku senyum kambing jaa kat dia coz kawan2 aku mmg tau aku ni paling awal booking tiket laa..Flight aku 29 januari nanti,tapi dah print dah tiket tu..huahuahuha..suka btul hati aku!^_^. kawan-kawan lain,sila bersabar yek!=p

Offer murah RM59.00 ke Sabah dan Sarawak ni adalah dari Firefly Malaysia!!


hiasan yerr..;)

untuk makluman tuan puan sekalian,Firefly ni tak pernah ada penerbangan ke Tanah Borneo(Sabah Sarawak) dan hari ni merupakan penerbangan pertama mereka. Selalunya penerbangan dari KL ke Sabah Sarawak ni kerja MAS dan AirAsia jaa..




esok dah last booking tau!!

waktu tempahan: 1 jan 2011-16 jan 2011
waktu penerbangan : 17 jan 2011-15 may 2011

Seee..penerbangan aku pada 29 jan 2011 dari KL ke KK..ahakz..lucky me!!^_^.Tak laa RM200 akuterbang lagi kan kan kan! awwwww~

p/s: cepat booking!!^_^ klik>>>>>Fireflyz


Love,

8 komen! Ting-Tong...:

BLADE EDGE said...

salam zai...

seronok la blk cuti..brape lama cuti? enjoy ur holiday :-)

honey amour said...

wewitt..dpt jugak bha dia balik....

AMMAR YASIR said...

ala..ingatkan betul-betul tadi..ammar memang nak pergi sabah tahun ni.
Jom join contest nak?
http://jomklikblog.blogspot.com/2011/01/rm-300-untuk-follower-bermula.html

Bella said...

Bella kun0 la..

xpenah nek airoplane..

sbb tu law kat shoutbox Bella slalu gune terbang2 sbb berangan..haha :P

Kasim Ahmad said...

huhu.. gua tak penah lagi pegi sabah sarawak nie.. ajak la gua sekali.. hak3 :P

cik.shabah said...

best ah cuti!jom turun kk jumpa cik shabah nak?he3 ;p

Faizal n Fashitah said...

Wahhhh....makin murah dah skarang ni firefly ek. Teringin gak nak pegi sabah ni ehe XD

ZiErWa zAiNaL said...

rndu nk nek kapal terbng pulak..

~ Tip Top Habess!! ~


Powered By: Blogger WidgetsTop Commentators Widget for Blogger